niedziela, 10 lutego 2013

#17 Niall Part II

2 Część o Niallu mam nadzieję że poprzednia się podobała ;)

,,-Wiem ..ja przepraszam cię bardzo nie wiem co we mnie wstąpiło .. Przepraszam... Wybacz mi...''
-Skąd mam wiedzieć ,że  to się nie powtórzy ? Boję się o siebie  i nasze dziecko ;powiedziałaś i schowałaś głowę w kolanach;
-Jak to dziecko ?.. Jesteś w ciąży ?
-Tak Niall ;powiedziałaś przez łzy; Będziesz ojcem czy tego chcesz czy nie ...
-Czemu mi wcześniej tego nie powiedziałaś ? 
-Bo nie wiedziałam jak zareagujesz ... Nie cieszysz się ?
-Cieszę kochanie to cudownie ;uśmiechnął się; 
-Serio ? A co z karierą ... Przecież przez to dziecko może zmienić się cały twój świat..
-Ciul z karierą teraz najważniejsi jesteście wy ;pogłaskał cię po brzuchu;
;uśmiechnęłaś się ;
-Kocham cię .. y.y.y.y  Was ;pocałował cię ;
-Ja ciebie też.. Przepraszam ,że ci nie wierzyłam ... ;posmutniałaś ; 
-Nic się nie stało .... i nie  smutaj mi tu ... 
;uśmiechnęłaś się ; -Chcesz coś do picia ? Może jesteś głodny ? 
-Ooo nie  kochanie teraz będzie inaczej... Chcesz coś  ? 
-Nie nic dziękuję .. I Niall Ciąża to nie choroba mogę być samodzielna ..tylko nie mogę dźwigać i się za bardzo przemęczać ...
-No otóż to .. Przyniosę ci coś do picia i może tosty ;uśmiechnął się ; Ty się połóż  odpocznij ...;poszedł do kuchni ;
;pokręciłaś oczami i położyłaś się myślałaś o tym co będzie jak przyjdzie na świat wasze dziecko chciałaś jak najlepiej dla niego.. dla was;
-Kochanie mam tu dla ciebie przepyszny soczek pomarańczowy i tosty ..
-Dziękuję a ty nie zjesz ze mną ? 
-Nie nie jestem głodny ;uśmiechnął się ;
-Horanku masz gorączkę ? 
-Nie a czemu się pytasz? 
-Bo to jest dziwne ,że nie jesteś głodny ;zaśmiałaś się ;
-Bardzo śmieszne rzeczywiście ha ha .. Jak skończysz jeść to może pójdziemy na spacerek ? hmm ? co ty na to ? 
-Dobrze. ...A gdzie pójdziemy ? ;powiedziałaś popijając sok; 
-No nie wiem .. Na długi długi spacerek ..
-Ok .. Zjedzone możemy iść ;uśmiechnęłaś się ; 
-Smakowało ? 
-Tak było pyszne ;dałaś chłopakowi całusa w policzek ; 
;zaśmiał się ; - Tak wiem  polecam się na przyszłość ..  Zakładaj misiu butki ja odniosę tacę do kuchni ...
-Dobrze ;zakładasz buty  i  ciepłą bluzę ; - Ja już a ty  ? 
-Już idę .. Jeszcze pozmywałem  ;ubiera się  .. Wychodzą.. zaklucza drzwi.. łapie cię za rękę ;
-No więc gdzie idziemy ? 
- nie wiem ty wybierz ;uśmiechnął się;
-Hmm. No to idziemy do parku ..
-ok ..;Kierowaliście się do parku; ...


 Dalsza część nastąpi niedługo :D <3 ./Stylesowa <3 

14 komentarzy:

  1. owwww piękne, kiedy następna częśc? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak przebijające moje imaginy Stylesowej! :**
    Na przyszłość; nazywaj posty ;P
    Ale ogółem widzę, że sb radzisz... Hmmm....
    Może nawet za bardzo ... Chcesz mnie wyrolować?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andzia ciebie kochanie ? niee :D I dziękuję <3 ;**

      Usuń
    2. No właśnie Andzie! A ja na tym blogu będę MOŻE pracowała, więc wiesz.... :P
      Uprzedzając pytania; Tak jestem na koncie Andzii. Nie, nie jestem nią!
      Ja jestem Katherina ; )

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję mysza!
      Tyle, że jest jedno 'ale' ;
      Nie umiem pisać xD

      Usuń
    2. Nie kłóć się ze mną ! <3

      Usuń
  4. fajne <3 mój Niall/K.H.

    OdpowiedzUsuń