sobota, 9 lutego 2013

#15 Niall Part I

Hejj słodziaki tu Stylesowa Mam dla was imagina z Niallem będzie on w częściach :D Mam nadzieję ,że się wam spodoba ; ) 


Imagin z Niallem Ty i Niall Horan najsłynniejsza para ... Kochaliście się bardzo nie kłóciliście się prawie w ogóle aż czasu kiedy zobaczyłaś Nialla na okładce z Demi Lovato ..
Powiedz proszę co to ma być...?!
-Że co ma być ? ;spojrzał na cb dziwnie ;
-No dlaczego jesteś na okładce z nią..;zapytałaś trochę smutna i zła; 
 -my byliśmy wtedy na spacerze ... Mówiłem ci o tym..
-Ale tu pisze coś o jakimś pocałunku...!;powiedziałaś zdenerwowana;
-Kochanie nie wierzysz mi ? ;podszedł do cb i objął cię w pasie  ;  
-Nie nie wierzę ci ... Zostaw mnie !! ;wyrwałaś mu się ; 
-Co się z tobą dzieje ?! ostatnio cię w ogóle nie poznaję !!
-Ze mną ?! Spójrz na siebie nie ma cię cały czas w domu jesteś albo na próbach albo na spotkaniach z przyjaciółmi... Ja się dla ciebie już nie liczę?!
-Liczysz się kochanie .. Tylko zrozum ja muszę chodzić na te próby bo chłopaki mnie zabiją zwłaszcza ,że niedługo zaczyna się nam trasa koncertowa.... Kiedy ostatnio wyszedłem na spotkanie z kolegami co ?! Bo sam już nie pamiętam !
-No prawda byłeś dosyć dawno a jak wracałeś to byłeś schlany !!
-Mam ci wypomnieć ile razy ty przychodziłaś nad ranem pijana ?!
-Ja ?! ;zaśmiałaś się ; 
-Tak ty... Z 18 u kolegi na przykład ... Wymiotowałaś całą noc .. Nie pamiętasz?! 
-Zamknij  się to ty cały czas chlejesz  z kolegami.. A ja sama muszę siedzieć w domu ..!!
-Przestań ;powiedział groźnie ; 
-Jak  nie przestanę to co mi zrobisz?!
;popchnął cię ;- Radzę ci przestać 
-wiesz myślałam ,że jesteś inny ..! ;uciekłaś do waszego pokoju;
;usiadł zamyślony na kanapie ; -Co ja zrobiłem ? ;szepnął i poszedł do cb ;
;Siedziałaś  smutna zapłakana obok łóżka ze schowaną w kolanach głową cały czas płakałaś ; 
;usiadł obok ciebie objął cię ; -Przepraszam kochanie nie płacz już ...Jeżeli chcesz żebym się spakował i wyszedł stąd to powiedz mi to tu i teraz..
;spojrzałaś na niego cała zalana łzami nic nie powiedziałaś ;
;otarł ci łzy ... Po jego policzku popłynęła pojedyncza łza; -Nie płacz już proszę.... 
-po co przyszedłeś ? 
-Przyszedłem cię przeprosić ... Nie wiem co się ze mną stało ... Przepraszam wybacz mi ... 
-Ja... Niall nie wiem co mam zrobić ... ty mnie uderzyłeś ...;powiedziałaś zszokowana ; 
-Wiem ..ja przepraszam cię bardzo nie wiem co we mnie wstąpiło .. Przepraszam... Wybacz mi...

CDN :D ./Stylesowa

Martuś Dedykuje Tobie tego imagina... Wiesz Niall to w  końcu twój mąż.. Czy mu wybaczysz dowiesz się w następnej części ;** <3


Oliwia Proszę, chciałaś to czytaj :P




7 komentarzy:

  1. Dziękuję kochanie ;** Imagin świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. to tak;
    po pierwsze: fajny pomysł na imagina ale nie kończ tak banalnie że ona mu wybaczy i bla bla. powinna mieć szacunek do siebie. w końcu ją uderzył.
    po drugie: nigdy więcej nie używaj skrótów typu "ctm", "cb", "tb" to jest opowiadanie, a nie sms.
    po trzecie: nie dawaj ":" tylko "-" jeśli chcesz zakończyć wypowiedz. przykładowo;
    zamiast: "Ja... Niall nie wiem co mam zrobić ... ty mnie uderzyłeś ...;powiedziałaś zszokowana ;"
    napisz: "Ja... Niall nie wiem co mam zrobić... Ty (duża litera na początku zdania) mnie uderzyłeś...- powiedziałaś zszokowana."
    NAPRAWDE PRZEPRASZAM CIĘ JEŚLI MOJE UWAGI W JAKIMKOLWIEK STOPNIU CIĘ URAZIŁY ALE NAPRAWDE TAK SIĘ LEPIEJ CZYTA. TAKIE RZECZY TO TYLKO DOPEŁNIENIE DO TWOICH ŚWIETNYCH IMAGINÓW :)
    pozdrawiam @nainsver

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i postaram się je zrealizować ; )

      Usuń
    2. Jak na razie wychodzi ; )
      A tak by the way; Kochanie czekamy na imagina o Louim ;3
      Jestem ciekawa co zrobisz z moim mężem x3 /Tomlinsonowa

      Usuń
    3. nie chcesz wiedzieć co z WAMI zrobię :D .

      Usuń
    4. Ty szatanie! :D
      Ale czekam! :* /Tommo

      Usuń